svatby...

plesy...

firemní večírky...

rodinné oslavy...

K-Band

živá hudba pro vaše...

Kalendář akcí:

Jakou hudbu hrajeme?

Hrajeme převážně české hity, od 60. let po současnost (viz. repertoár), výběr písniček je vždy podřízen konkrétnímu složení posluchačů.

Proč se rozhodnout právě pro nás?

Důvodů může být několik - máme široký repertoár, který ocení všechny věkové kategorie a dokážeme se přizpůsobit jakémukoliv typu akce. Délka produkce se dá prodloužit po domluvě na místě. Máme za sebou více než desetiletou historii a více jak 600 odehraných akcí pro různou klientelu. Dokážeme lidi zaujmout, pobavit, roztancovat, neboť naším krédem vždy bylo a je bavit lidi všech věkových kategorií.

Naše požadavky:

Pro subjekty pořádající taneční zábavu, ples či jinou akci s hudebním doprovodem skupiny K-BAND prosíme o zajištění několika maličkostí, byť z hlediska posluchače třeba nedůležitých, ale z pozice muzikanta, který chce podat co nejlepší výkon, velmi podstatných:

  • prostor pro vystoupení - jeviště, pódium, aj.

    - je dobře, pokud je vyvýšený (i když toto není až tak nutná podmínka, ovšem je nutno počítat s rizikem pádu roztančených a rozdováděných návštěvníků do aparatury, potom je alespoň nutný dostatečný odstup), minimální plocha je cca 3x2,5 m plus 1m šířky na každé straně pro postavení PA reproboxů,

  • zdroj napětí v tomto prostoru - zásuvka 220 (230) V, s jištěním 16 A,
  • přístup min. 1,5 hod. před plánovaným začátkem akce do prostoru - stavění aparatury, zvuková zkouška,
  • zajištění občerstvení - odborníci se shodují, že výkon aktivního hudebníka je srovnatelný s výkonem vrcholového sportovce,
  • při pořádání akcí pod širým nebem - prostor pro vystoupení a pro umístění aparatury musí být ochráněn proti event. nepřízni počasí (jde o elektrická zařízení, aparaturu a nástroje), je dobré mít předem připravenou tzv. "mokrou variantu" - např. sál pro případ deštivého počasí.
Naše možnosti: 
  • zahrání písničky na přání, máme-li ji zařazenou v našem repertoáru,
  • zahrání popř. puštění písničky na "zakázku". V tomto případě je však tuto záležitost probrat předem !!! (svatební pochod, studentská hymna, smuteční pochod – pochovávání basy),
  • moderování soutěží,
  • 2x bezdrátový mikrofon,
  • vlastní zvuková aparatura. Jsme zcela soběstační pro nazvučení běžných sálů, sokoloven a podobných prostor, lze nazvučit i venkovní prostory pro účast cca 200-300 lidí, máme vlastní osvětlení pro dostatečné nasvícení pódia,
  • můžeme poskytnout nazvučení pro pořadatelské konferování akce či pro další doplňkový program (předtančení, zpěvák) s hudebním doprovodem z našeho přehrávacího zařízení (CD, MP3 přehrávač).
Kolik stojí naše vystoupení? 

Ceny jsou různé, ke každé akci přistupujeme individuálně. Záleží na vzdálenosti, typu akce a délce hraní a cena je vždy věcí konkrétního jednání. Protože každý z nás se věnuje hudbě aktivně již mnoho let a máme za sebou aktivní hudební činnost v několika uskupeních, jsme si vědomi možností dnešních tržních vztahů. Pro bližší informace nás neváhejte kontaktovat telefonicky nebo mailem. 

Kdo hradí OSA poplatky za vystoupení? 

Poplatky společnosti OSA za naše veřejné vystoupení (mimo svateb, narozenin, rodinných oslav, kdy je akce od poplatků osvobozena!) hradí pořadatel akcí a nikoliv skupina. Pořadatel má povinnost nejméně 10 dnů před akcí vystoupení nahlásit Ochrannému Svazu Autorskému. Skupina je povinna dodat seznam skladeb, které na akci zazní. 

  • Seznam skladeb ve formátu PDF - (stáhnout).
Pro ohlášení akce můžete použít následující formuláře: 
  • Žádost OSA o uzavření licenční smlouvy - on-line (elektronická)
  • Žádost OSA o uzavření licenční smlouvy ve formátu PDF - (stáhnout)
  • Sazebníky OSA pro veřejné provozování ve formátu PDF - (stáhnout

 

 

 

Používáme Cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím Cookies souhlasíte.